26-06-2026

Terug van wangerschapsverlof!

Foto Ilse contract tekenen

Hoi lieve bezoeker,


Na een bijzondere periode van zwangerschapsverlof ben ik vanaf augustus weer terug! De afgelopen maanden hebben wij volop genoten van de geboorte van ons zoontje en alle mooie momenten die daarbij horen. 💙


Tot die tijd staan mijn collega's Kevin en Janita uiteraard voor je klaar en helpen zij je graag verder.


Vanaf nu ben ik al weer telefonisch als via e-mail te bereiken. Ik kijk ernaar uit om iedereen weer te spreken en samen verder aan de slag te gaan.

Tot snel!


Liefs,

Ilse